Job 42 van 86


Report this listing

Solliciteren



Administratief backoffice bediende (voltijds of 4/5de)


Functie

Ben je een administratieve duizendpoot die houdt van een afwisselende functie met klantencontacten ? Aarzel dan niet en solliciteer voor deze interessante uitdaging bij onze voedingsklant in 2030 Antwerpen .

Hoe ziet jouw uitdagende pakket eruit?

  • Je staat in voor het begroeten van klanten/bezoekers;
  • Je verbindt inkomende telefoongesprekken door naar de juiste personen en zorgt voor de juiste documentatie;
  • Je fungeert als support voor de Office Manager en bent verantwoordelijk voor de back-up van de Customer Service afdeling;
  • Als administratieve duizendpoot zal je bestellingen opvolgen;
  • Je zal instaan voor het verwerken van inkomende klantenorders;
  • Daarnaast sta je in nauw contact met het magazijn om het transport- en logistieke gedeelte in goede banen te leiden.

Kortom, deze functie biedt een interessante mix van administratieve taken, klantenservice, en logistieke coördinatie , waarbij geen dag hetzelfde is.

Als jij op zoek bent naar een dynamische rol waarin jouw commerciële en organisatorische vaardigheden tot hun recht komen, dan nodigen wij jou van harte uit om te solliciteren!

Stuur je cv naar stephanie.vandenbergh@xtra.works en neem graag contact me jou op!

Jouw profiel

Ben jij onze geschikte kandidaat?
  • Je kan je vlot verplaatsen naar 2030 Antwerpen (industrieterrein).
  • Je bent een gemotiveerde teamplayer.
  • Service-minded en klantgerichtheid draag je hoog in het vaandel.
  • Je bent flexibel naar taakinhoud en uren.
  • Je beschikt over een goede portie humor en bent vlot in de omgang.
  • Werken met MS Office kent geen geheimen voor jou.
  • Je hebt enkele jaren relevante werkervaring achter de rug.
  • Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en goed in het Engels en Frans (= must).
  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
    Boodschappen noteren en afspraken vastleggen
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Uitvoering van onderhoudscontracten opvolgen en controleren
  • Professionele dossiers, verslagen van vergaderingen, ... coderen en archiveren

Aanbod

Wat biedt onze klant jou aan?
  • Je komt terecht in een familiale werksfeer waar ook een informele sfeer heerst.
  • Persoonlijke en professionele coaching en ontwikkeling.
  • Interessant loonpakket volgens jouw ervaring.
  • Vanaf vast contract een hospitalisatieverzekering voor jezelf - en jouw kind(eren).
  • Extra vakantiedagen gekoppeld aan groepsresultaten.
  • Vanaf vast contract een groepsverzekering.
  • Eindejaarspremie.
  • Enkel- en dubbel vakantiegeld.
  • Voltijds of 4/5e tewerkstelling is mogelijk (vrije dag niet op maandag en woensdag).
Onze klant geeft, vanuit een passie voor mensen en producten, elke dag het beste van zichzelf in een aangename werksfeer waar 'Work hard, play hard' centraal staat .

Daarnaast worden er regelmatig leuke activiteiten gepland waar zij met z'n allen kunnen ontspannen met een lekker glaasje, leuke teambuilding of gezellig etentje! :-)

VG 2038/U – W.DISP 938 VG 2089/U – W.DISP 1067 VG 2214/U – W.DISP 1322

Solliciteren

Stephanie Van den Bergh
stephanie.vandenbergh@xtra.works

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht